25 maart 2009

veel nieuwe berichten




Zoals gezegd ben ik al enige maanden met het blogidee bezig, dus vandaar dat er enkele dingen klaarstonden die nog niet gepost werden op de vorige blog. Die komen hier dus te staan.

Op 2 maart was de moeder van mijn baas (ik werk voor een blinde man) jarig en deze dame verdient echt om in de bloemetjes gezet te worden. Ik had dan ook een kleine attentie voorzien. Het is gemaakt van enkele overschotjes van stof en het patroon komt uit een oude Burda.

Een zondagnamiddag heb ik er aan gewerkt en ik was toch wel tevreden over het resultaat.

Groetjes
Tazke

1 opmerking:

  1. He Tazke,
    Leuk om toch even een glimp van je op te vangen zo. Heel veel plezier met 't Rooie Hempje en ik kijk uit naar de eindresultaten!

    Groetjes,

    Jos

    BeantwoordenVerwijderen