4 mei 2010

Gisteren is een beetje anders gelopen...

Het zette goed aan, maar toch...

Kinderen na mijn werk opgehaald en naar de vrienden waarvan er eentje jarig was gereden. Maar mijn hoofd stond ondertussen op springen. Rond 17.30 waren we al terug thuis, hoewel ik beloofd had aan mijn vriend om rond 18 uur thuis te zijn. Kinderen moesten op een redelijk uur eten.

Toch nog een beetje proberen schommelen, maar het lukte gewoonweg niet. Vandaag wordt het dus bijbenen. Werken van thuisuit en bijbenen, vreselijke combinatie dus.
Het gaat wel lukken hoor, hoofdpijn is nog niet weg, maar al serieus minder. Ik heb redelijk goed geslapen ook, de uren die is sliep, dus we gaan ervoor

Dadelijk de was ophangen en kinderen laten ontbijten. Verder zien we wel.

groetjes en maak er een leuke dag van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten