2 februari 2011

Een woensdag als vanouds

Jaja, op woensdag moet ik niet gaan werken, een verschrikkelijk grote luxe, zeker als je weet dat die kastaars vrij zijn van school om 11.15!

Eigenlijk is die voormiddag te kort, maar ik heb mezelf vandaag zo'n beetje vrij gegeven van huishoudelijk corvee en ga broer zijn ninjapak knippen, in de hoop dat ik er dan vanavond aan verder kan werken.

En voor de nieuwsgierigen, ik heb mezelf toch gedwongen om een lekker, gezonde maaltijd voor vanmiddag uit de diepvries te halen én er staat een brownie in de oven. Een testrecept dat ik door een bevriende chocaholic ga laten proeven. Indien goedgekeurd zal het een feestrecept voor een van de kinderverjaardagen worden, met de gepaste versieringen erop natuurlijk.

Dit bericht vliegt nog even bij de concepten, straks, als de brownie klaar is, ne foto plakken en publiceren!
Voila, mijn knipwerk en mijn bakwerk (moet ni altijd knippen en plakken zijn). Nu ga ik de ziekenbond opzoeken, de brownie afleveren en dan he... dan gaan we nog nog wa verder creatief zijn (en patatjes schillen!)
Greetz





Tot straks dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten