24 juli 2011

Uitdaging!

Ik ben er nog niet echt uit hoe ik het allemaal ga doen, maar ik heb me opgegeven voor een nieuwe uitdaging, die ik mogelijks kan koppelen aan de andere lopende.

Bij een andere blogster (Simoneannemone) werd geopperd om een uitdaging te starten om zo de boekjes hun radarbladen ook eens los te maken en te gebruiken. Ook ik ken dat probleem en het leek me leuk om mee te doen, maar ik stelde het uit. Tot ik gisteren de knoop doorhakte en toch besloot om mee te doen. We zijn ondertussen met 8 dames (geen heren? hoe zou dat toch komen?)

De centrale plaats van de uitdaging bevindt zich hier. Bij deze is iedereen hartelijk uitgenodigd om deel te nemen...

Nog wat nieuws is het zevende knoopsgat. Ons creaclubje in Waregem heeft ondertussen een echt blog, met banner, mailadres en alles erop en eraan. Met dank aan Allemaal Sterrekes.
Dus voor ieder die het wil, iedere eerste maandagavond van de maand geven we afspraak in Waregem. Voor meer inlichtingen kan je altijd bij mij of op de blog van Het 7de knoopsgat terecht.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten