24 september 2012

Maandag…

Middagpauze, en het regent… bakken tegelijk.

Onverwacht heb ik vanavond een afspraak minder, dus toch weer iets extra tijd om thuis te werken, te huishouden, te organiseren, kortom alles te doen waar je normaal toch te weinig tijd voor hebt.

Vanmorgen heb ik mijn prijs afgeleverd in de klas van mijn zoontje. Ik had een wedstrijd gewonnen op de klasblog en won daardoor een enorm leuke en originele prijs: ik mocht een taart bakken voor de ganse klas. Gisteren bakte ik dus, met serieus wat hulp van mijn oudste (merci, broerke) muffins, 19 voor de klas en nog enkele voor onszelf.

De juf heeft de doos vanmorgen op haar bureau gevonden, want zelf had ze speelplaatstoezicht. Eigenlijk had ik wel een vlieg willen zijn…

Morgen hebben we dan kennismaking met de klasmethode. De leerkrachten van de kinderen zullen elk gedurende een uurtje uitleggen wat ze gedurende het komende jaar zullen doen en verwachten. Wel verhelderend als je weet dat het vijfde en het zesde leerjaar toch wel drukke en zware jaren zijn in vergelijking met de vorige.

Zou er dan deze week dan toch iets creatiefs uit mijn handen komen? Ik hoop het, want het stoffenspektakel afgelopen vrijdag in Gent was leuk genoeg om me heel enthousiast te maken.

Greetz

2 opmerkingen:

  1. Haha, da's nog eens een originele prijs: zelf aan het werk gezet worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik kan zeggen dat die muffins heerlijk gesmaakt hebben!!!!!
    Ik moet dringend weer eens een wedstrijdje uitschrijven! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen