22 april 2014

Een ode aan zakjes!

Ja, het was ineens zus haar verjaardag. En ik had een leuk kado gevonden, maar het op tijd hebben en gemaakt krijgen was niet evident, dacht ik.

Toch is het gelukt...





Het is een pennenzak, die eigenlijk uit 3 zakjes bestaat en waarvan je er eentje kan losmaken en apart gebruiken. Het was leuk maken, snel klaar en je hebt er toch zoveel plezier van. Het ontwerp hoor ik u denken, wel, dat is van Sabrina van Mai Design. (klik op de link voor haar blog) Deze dame maakt leuke dingen en ik was superblij dat ik een van de testers van dit patroontje mocht zijn. 


Greetz



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ingeving, een doorzichtige middenzak! Geniaal, en inderdaad heel fijn bij examens.
    Heel erg leuk detail vind ik ook de groene rits, en wat een leuke stof!

    Ik ben blij dat je er blij mee bent, en wens de Zus er heel veel plezier mee! Dank je voor het testen : )

    liefs,
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat stofje. Heb et ook
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen