28 augustus 2018

Mijmeren...

Ik heb hobby's. Meerdere dus. En weinig tijd. Dus moet ik keuzes maken.

Ik kook graag (ook bakken). Ik heb een naaimachine en dat is een van mijn beste vriendinnen. Ook de borduurmachine en de cameo maken deel uit van mijn hobbyleven.

Maar ik werk, ik heb kinderen en een vriend, een schat van een vriend. Ook een sociaal netwerk met mensen die ook wel eens de nodige aandacht verdienen.

Het voelt soms/vaak overweldigend en ik heb echt wel tijd te kort. Ik kan ook moeilijk nee zeggen en dat wreekt zich natuurlijk op de tijd die overblijft voor mijn hobby's.

Hebben jullie tips om dit op te lossen? Hoe doen jullie dit? Zeker met september voor de deur en de studies die er dan terug bijkomen, wordt het weer een hele opgave.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten