2 juli 2022

Nieuwe manier van leven

Weer een hele tijd na de laatste post, maar sindsdien is er veel veranderd...

 

Ik ben afgestudeerd, ik ben aan het werk in 'de sector'. Het is een hele tijd zoeken geweest, want de uren die we hebben, vormen toch wel een aanpassing bij mijn vroegere bureaujob. 

Wat ik nu ook al terug ontdekt heb, met een beetje een planning kan er terug tijd zijn voor hobby's en ontspanning. Dus de naaimachine is terug uit de kast en wordt ook regelmatig gebruikt.  



Momenteel heb ik te maken met het beestje dat niemand graag ziet komen. Een week in quarantaine, gelukkig zijn de kinderen oud (en wijs) genoeg om te snappen dat dit voor niemand leuk is. 

 

Ik hoop terug vaker een bericht te posten, al dan niet met maaksels en dergelijke. Ik zie wel waar ik geraak, maar het schrijven tussendoor heb ik in ieder geval wel gemist.

 

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten