8 juni 2024

Veranderingen...

 De kogel is door de kerk, al enkele weken nu...


Ik verander van werk, met een heel dubbel gevoel, maar toch doe ik het. Hopelijk wil dat dan ook zeggen dat ik terug wat meer regelmaat en rust krijg in mijn leven. De laatste maanden vooral was dat een ramp.


Nu nog genieten van een beetje recup van overuren en dan starten met een schone lei. Kijk ik er naar uit? Ja, toch wel. Zie ik er tegen op? Ja, ook wel. Maar ik ga bijleren, ik ga mensen leren kennen, indrukken opdoen en ik ga er zowiezo sterker uitkomen. 


Waarom nu, na al die tijd, dit bericht? Gewoon, omdat het oplucht. Omdat het me deugd doet het onder woorden te brengen. Iets wat ik trouwens veel te weinig doe. Dus geef ik mezelf een schop onder mijn kont en ga ik aan de slag met de vrije dagen die ik nog heb (en verdiend heb) en de mensen rondom me. Hopelijk kom ik jullie hier snel opnieuw tegen, want ik heb best wel een lijstje met dingen die ik graag nog zou doen eer ik de overstap maak.


Greetz






Geen opmerkingen:

Een reactie posten