16 maart 2010

Grootste plannen en tijdsnood

Ik ben boos, en gefrustreerd. What’s in a name?

Vanmorgen vroeger opgestaan, want gisteren dus niet gedaan gekregen met mijn verlanglijstje. Daarstraks dus verder gewerkt, is veel gedaan, maar nog niet alles. Vol goede voornemens ging ik nu, tijdens mijn middagpauze verder werken.

Ik heb de stof mee voor Yoyo haar verjaardagskado, ik heb de stof mee voor zus haar feestje, ik heb veel ideekes, maar hetgene dat ik nodig heb, ligt thuis op tafel. Ja hoor, stof mee, spelden mee, schaar mee, het enige dat ik niet mee heb, …. , zijn de patronen!

Ik loop eigenlijk al achter, maar nu dus nog meer. Ik zal straks echt moeten bijbenen en dat is niet zo simpel, want ik heb eigenlijk al een eivolle planning voor vandaag.

Snel weg, proberen toch nog wa nuttig te doen vandaag.

Doei doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten