3 november 2011

En toen was het opeens toch november...

en plots was de vakantie halverwege (en zit ik hier in mijn eentje met de kat, want de kinderen logeren uit), en het weer wilde even niet meer meewerken (hebben wij echt zondag nog buiten gegeten?), en het scoutsweekend voor zoonlief komt zeer snel naderbij (valies staat al klaar), en de nieuwe uitdaging moet gekozen worden (morgen of zaterdag alles klaarleggen en foto's posten van de vorige), en het nieuwe thema voor 12m12p is er ook ineens (en ik loop nu al achter) en een mail met mijn secret santa.

Maar dan wou blogger opeens niet meer meewerken, ik heb de afgelopen dagen veel leuke blogs bezocht en op meerdere geprobeerd een reactie achter te laten en volger te worden. Dat lukt maar sporadisch. Dus iedere keer opnieuw geprobeerd en ik denk dat het me nu toch zo stilaan gelukt is. Het lijstje met de blogs die ik volg is al redelijk uitgebreid en ik hou er toch aan om minstens eens per week te gaan neuzen. (meestal iets voor het weekend)

Maar ja, morgen de laatste werkdag deze week, overmorgen enkel dochter thuis, zondag komt de zoon terug en dan maandag begint terug een normale werk/schoolweek. Terug tijd voor routines.

Ik ga nog even de zetel in met Jef (Vermassen, zijn boek weliswaar) en duik vroeg mijn bedje in wegens gewoon doodop en er eens van profiteren.

Greetz

1 opmerking:

  1. ja, en tot nu toe nog mooie november dagen! veel gewandeld dezer dagen. ook bloemetjes gaan zetten op 2 graven (dat van mijn schoonvader -die dit jaar 20 jaar geleden overleed-, en van mijn vader, die dit jaar overleden is). een moment van herdenking tijdens een familiesamenkomst. Traditie, ieder jaar opnieuw.
    Geniet nog van je boek, groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen