23 november 2011

Terug een beetje op krachten

Het is ondertussen al een 2 weken en half geleden dat ik onder het mes moest en ik begin zo stilaan terug op krachten te komen. Nog snel moe, veel te snel volgens mij en heffen is nog altijd opletten, maar volgens de dokter herstel ik normaal. Positief dus...

Minder positief is dat de borduurmachine binnen is voor herstelling, dus moet ik mijn makkelijke bezighouding ook missen. Verder maak ik plannen met hopen, waarvan meerdere eigenlijk nog dit jaar klaar moeten geraken. Dus ik ga proberen om geleidelijk aan toch weer in routine te geraken, op alle gebied, maar niet op alle gebied samen.

Morgen hoop ik toch terug eens achter de naaimachine te geraken, niet te gehaast, op mijn rustige hedendaagse tempo. Ik wil een pyamabroek uittekenen voor zus en als het vlot verloopt, misschien ook nog een kamerjas. (de juffrouw is jaloers, want ik maakte al een kamerjas voor mezelf en eentje voor broer en zij wil nu natuurlijk ook eentje)

Verder zal het morgen wassen en strijken worden, en koken. Dit weekend komen mijn ouders op bezoek en voor de rest loopt het allemaal wel los.

3 opmerkingen:

  1. ik wens je een goed herstel, maar doe het voorlopig toch nog rmaar ustig aan! Niet te veel hooi op je vork nemen, eerst weer volledig op krachten komen!
    Voorts zit ik met maaiperikelen en daar jij een ijverige naaister bent kan jij me misschien helpen. om niet alles opnieuw te moeten vertellen, kan je mijn probleem lezen op http://doorhetoogvan.blogspot.com/2011/11/naaiperikelen.html
    lieve groet, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij ook beterschap en rustig aan opbouwen weer. Kwam je even opzoeken en heb je gevonden.
    Groetjes en fijn weekend met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de winnaars van mijn giveaway zijn bekend! Ben jij erbij? Ga maar eens kijken op http://doorhetoogvan.blogspot.com/2011/12/winnaar-giveaway-voor-mijn-eerste.html
    groetjes, hilde

    BeantwoordenVerwijderen