14 februari 2012

Zieken

Zoals het weer het van ons verlangt, hebben we hier in huis ook te kampen met de nodige zieken. Eerst werd ik door de directeur van school opgebeld, of ik zus kon oppikken want die zag er echt niet goed uit.

Dus zus gaan halen, ze zag er, in mijn ogen, nog redelijk uit, maar een blik op de thermometer bewees dat ze koorts had. De dokter sloot het verdict met een ontsteking van de luchtwegen. Viraal, dus geen antibiotica.

Zaterdag begonnen broer en ik te hoesten, te snuiten en zo meer. Zondag gingen we zo mogelijk nog meer van het zelfde doen en ja, gisteren dokter. Zelfde verdict.

Samen ziek zijn en dat op valentijn, ik had me vandaag wel wat anders voorgesteld...

Maar kom, we doen ons best. Iedere verliefde en andere ziel, een happy valentine gewenst!

Greetz

1 opmerking:

  1. Ik vond het al eigenaardig dat je vandaag vertrok van school met enkel zus mee. Maar nu begrijp ik het helemaal! Dus lekker samen dicht bij elkaar in de zetel. Ik kan me geen schonere valentijn voorstellen! Hihi!
    Hou jullie goed hé!
    Gr,
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen