12 maart 2012

Wijvenweek: beautyqueen in het diepst van mijn gedachten

Een rampzalig thema voor een maandagmorgen (en voor iedere andere morgen eigenlijk ook).

Een luxebeest ben ik, dat ik pas om 9 uur moet beginnen werken en zo dus nog tijd heb om iets te doen eer ik vertrek (buiten ontbijten, kinderen in goede lijnen laten lopen, zelf nog wat deftige kleren aantrekken,...) Het lot van een alleenstaande moeder dus.

Ma bon, beautyqueen, hmm, wat valt er daar voor mij over te zeggen? Niet echt veel, want buiten sporadisch eens wat lipstick zit er geen regelmaat in, voornamelijk wegens niet genoeg tijd. Maar als ik dan in het weekend eens met mijn vriend wegmoet, dan kan dat wel, dan maken we er gewoon tijd voor. Door de week ligt dat moeilijker, want dan moet er te veel.

Ook een rok is iets dat slechts sporadisch aan de orde is. Ik ben klein, niet echt slank (eerder volslank) en heb lelijke benen, dus rokken worden hier gebannen. Hakken draag ik wel, maar niet te.

Ik zou heel graag nog wat extra kilo's kwijt geraken, maar zoals vele andere dames al wel zullen weten, zo simpel gaat dat eenvoudigweg niet.

Bijna 7 uur, kindertijd. Snel aan de huishoudelijke ochtendtaken en hopen dat we vandaag al de deadlines halen.

Tot morgen
Greetz

3 opmerkingen:

  1. Ach ja, alleenstaande moeder met kinderen. Been there done that. Heel herkenbaar dus. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, zo vroeg al een berichtje! Hier is het ook in het ochtend-deel van het schoolritme dirigeren. Voornamelijk ons ventje motiveren om zich aan te kleden want net als ik heeft hij daar niet altijd evenveel zin in.
    Enne een natural lady hoeft geen pleisterlaag make up op he! Die zien er al van zichzelf goed uit, zonder poederdoosjes etc.

    Veel liefs,
    je nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik word van langs om blijer bij het lezen van de blogs! Ik dacht dat ik de enige was die me niet zo bezig hou met beautyqeendingen!

    BeantwoordenVerwijderen