31 januari 2013

Ziekjes geweest

Zaterdag was ik bij de gelukkigen. Geen griep, sjans, maar sinusitis. Bezoekje aan de dokter leerde dat ik mogelijks wel maandag zou kunnen gaan werken, mits een weekendje binnen blijven en rusten.

Rusten met 2 kinderen in huis, oei, da wordt moeilijk. Maar gelukkig was het ventje er die ze kon opvangen. Ik heb gerust, met tussepozen, ik ben binnen gebleven, enkel om het autootje van mijn onverwacht bezoek te bekijken ben ik effe buiten geweest en maandag was ik inderdaad terug op post op het werk.

Maar, ondertussen is het donderdag. Mijn hoofd bonst nog steeds enorm, licht blijft lastig en mijn rug speelt terug op ook. Ik kijk het nog even aan en wie weet trek ik het tot het weekend en kan ik dan even bijkomen. Grote nadeel is wel dat mijn creatieve dingen aan de kant geschoven worden, ma ja, what's the problem?

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten