10 november 2013

Man, man, wat een weekend!

Een vrijdag dat je moet overwerken, dus komt papa babysitten, broer is blij (was kaart- en spelletjesavond op school en we gingen langs), zus was blij (want papa kon zaterdagmorgen taxi spelen). Zaterdagavond zat mama alleen (met bezoek) en zondag ging mama naar het stoffenspektakel.

Eerste deel van de buit: skai voor broertje, knuffelstof voor een kamerjas voor zus, en dan nog enkele leuke dingen voor mama (ik ben gek van dat gele stofje!, nu nog een patroon zoeken)

Tweede deel is een beetje voor elk. De fleece is voor broer, de joggingstof voor zus en de rest voor mama. Een grote handtas met het katoentje als voering en voor de suede moet ik nog eens goed nadenken wat ik ermee ga maken. Ik dacht een rok, maar vind het toch wel leuker voor een tas.

Maar het moet wachten, die projectjes. Ik heb hier bij papa thuis een hoekje om te naaien, met een leuk survivallampje erbij. Bepakt en bezakt kwam ik hier toe (niet alleen met stoffenbuit) want...

we zijn bezig aan de grote werken. Nummer 1 en 2 zijn klaar, morgen nog nummer 2 en dan nog enkele details bijwerken. Foto's volgen later, want ik heb de modellen niet bij me. Volgende week zaterdag afleveren, hopelijk is broertje blij

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten