6 januari 2010

Day zero project

Ja, ik heb hem klaar, mijn 101 doelen lijst.

Ze stonden redelijk door elkaar, maar ik heb ze proberen onder te verdelen.

Voor mezelf
2 keer per jaar uitgaan zonder kinderen
Meer aan mezelf denken en minder aan anderen
Mijn verjaardag vieren met vrienden
minstens 1 keer per maand contact nemen met meerdere familieleden
Mijn boeken van Stephen King (her)lezen
naar een concert gaan
een jurk dragen
naar bed gaan eer ik voor tv in slap val
minstens 1 keer zumba per week
op tijd gaan slapen op weekdagen
naar mijn ventje gaan per fiets
verlies 10 kilo
start opnieuw met start to run
minstens 3 keer per jaar een rok dragen
Bekijk de volledige collective van desperate housewives
Meer foto’s nemen dan vroeger
naar de foute party (q music) gaan
al mijn slecht herinneringen opschrijven en ze daarna verbranden
Iedere week mijn dagboek bijhouden
iedere week een pampermissie uitvoeren
mijn blog regelmatig bijhouden
een ganse week geen zwart dragen
meer kleur in mijn kleerkast steken
een uur cardiotraining volmaken
5 jaar samen met DF vieren
kinderen en DF elke dag knuffelen
lekker gaan eten in Brugge
De dvds bekijken die ik heb, maar nog niet zag
Mijn liedjescollectie vervolledigen
Gaan winkelen in Brussel
Chinese winkels bezoeken in Antwerpen
een demo voor volwassenenspeelgoed bijwonen

Voor het gezin
Naar het strand gaan buiten de vakanties
afspreken met mijn nichtje in Nederland
Minstens 1 museum bezoeken met de kinderen
Een culturele uitstap doen met het hele gezin
meer fietsen
minder computer tijd
minder televisie tijd
een avond zonder electriciteit
een weekend zonder auto
Kamperen met de kinderen
Iedere 2 weken naar de bibliotheek
iedere week een avond zonder tv
iedere maand een buitenshuis activiteit doen met de kinderen
minstens 2 dagen weggaan met de kinderen
een familiefeestje houden voor de verjaardag van mijn kinderen
een daguitstap met de kids doen zonder geld uit te geven
een verjaardagszoektocht voor DS plannen
een verjaardagsmodeshow voor DD plannen
Disneyfilms bekijken met de kids, in Engels
deelnemen aan een verklede carnavalstoet

Voor het huishouden
kasten woonkamer opruimen
woonkamer herinrichten
alle dagen minstens 5 huishoudtaken doen
speelkamer opruimen en organiseren
iedere week een haalbare takenlijst opmaken
een weekmenu bijhouden
hobbykamer opruimen
een takenschema maken voor mezelf en de kinderen
iedere dag afwassen
de strijkmand minstens 1 keer per week leeg hebben
de auto minstens 4 keer per jaar wassen

Voor mijn hobby: naaien
deftig leren breien
minstens 2 kledingstukken voor mezelf maken
minstens 2 kledingstukken voor elk van mijn kinderen maken
onafgewerkte naaiprojecten afwerken
naaicursus afwerken
zelf enkele kledingstukken ontwerpen
een boxershort maken voor mijn ventje
gordijnen DS afwerken
themakleren voor mezelf en de kids maken
gordijnen maken voor kamer DD
gordijnen maken voor de hobbykamer
het geplande hoedje maken

Voor mijn hobby: koken
een 3 gangen menu maken minstens 1 keer per maand
de waardering van maaltijden bijhouden
nieuwe recepten uitproberen
minstens 2 keer per maand vis eten
schoonouders te eten vragen
familiebbq organiseren
vis klaarmaken voor DF
familiepicknick met DF
picknicken op het strand
minstens 1 keer per maand bakken
een nieuwjaarsreceptie plannen
een receptenschrift bijhouden
Het keukenrepertoire studeren
nieuwe voeding uitproberen
mijn receptenarchief ordenen
een etentje met vrienden organiseren
een high tea party plannen

Voor de financiƫn
minder geld uitgeven en meer sparen
sparen voor een borduurmachine
1 keer per week de geldstukken in de spaarpot steken
een nieuwe bank kopen
voor ieder behaald doel 5 € sparen
iedere maand iets sparen voor de kinderen
iedere maand iets sparen om het huis te verbouwen
de rekeningen op tijd betalen
mezelf aan een week/maandbudget houden

De opeenvolging van hoe het loopt en of ik het haal, dat hoor je wel. In ieder geval zouden er nog deze maand enkele moeten lukken. Oh ja, en dat van die strijkmand die leeg moest, minstens een keer per week, dat was tot zonet het geval, maar de was is droog en ze is dus weer voor een deel gevuld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten