20 januari 2010

Tweede helft van de maand

En ja, ik doe verder met mijn voornemens.

Aan de huishoudelijke uitdagingen wordt gewerkt, het loopt goed en is eigenlijk kwestie van volhouden.

Het etentje met vrienden is achter de rug en ook enorm geslaagd geweest. Het was fantastisch!!
Als het weer blijft zoals het nu is, zal ook het start to run voornemen gauw weer werkelijkheid worden.

De demonstratie voor speelgoed voor volwassenen, om het dan heel proper te zeggen is gepland, bij een vriendin van me en dat beloofd geweldig te worden. Het nieuwjaarsfeestje is door de slechte weersomstandigheden uitgesteld.

Het studeren van het keukenrepertoire, daaraan ben ik begonnen, maar dat heeft natuurlijk wat tijd nodig.

Je leest het dus, ik probeer vol te houden. Niet alles dadelijk, want dat is niet leefbaar, maar regelmatig haalbare dingen doen, dat is natuurlijk de bedoeling wel.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten