20 januari 2010

Update Day zero project

Voor mezelf

minstens 1 keer per maand contact nemen met meerdere familieleden -> lukt
start opnieuw met start to run -> komt eraan
Iedere week mijn dagboek bijhouden -> lukt
iedere week een pampermissie uitvoeren -> lukt
mijn blog regelmatig bijhouden -> lukt nog niet helemaal, maar wordt aan gewerkt
kinderen en DF elke dag knuffelen -> lukt en is vree geestig
een demo voor volwassenenspeelgoed bijwonen -> staat gepland

Voor het gezin
minder computer tijd - lukt
minder televisie tijd - lukt wel
Iedere 2 weken naar de bibliotheek - soms zelfs wekelijks
iedere week een avond zonder tv -> maandagavond

Voor het huishouden (deze lukken momenteel al redelijk)

alle dagen minstens 5 huishoudtaken doen
iedere week een haalbare takenlijst opmaken
een weekmenu bijhouden
hobbykamer opruimen
iedere dag afwassen
de strijkmand min 1 keer per week leeg hebben

Voor mijn hobby: naaien
onafgewerkte naaiprojecten afwerken -> wordt aan gewerkt
naaicursus afwerken - vanmiddag weer een deetlje

Voor mijn hobby: koken
nieuwe recepten uitproberen - minstens 1 per 2 weken
minstens 2 keer per maand vis eten - vandaag gepland
een nieuwjaarsreceptie plannen - was gepland, maar is uitgesteld
een receptenschrift bijhouden - is map geworden
Het keukenrepertoire studeren - begonnen
nieuwe voeding uitproberen - hangt samen met nieuwe recepten, dus lukt goed
mijn receptenarchief ordenen - begonnen
een etentje met vrienden organiseren - zaterdag gelukt

Voor de financiƫn

1 keer/week de geldstukken in de spaarpot steken - lukt
voor ieder behaald doel 5 € sparen - moet dus al voor 1 doen, straks dus


Kortom, als ik dit zo bekijk, ben ik echt wel tevreden. Ik had echt niet verwacht dat het zo goed zou gaan.


Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten