21 juni 2011

Grrr; rotdag!

Zoals daarnet al aangehaald, de auto.  Je kan niet zonder, maar soms is het een rotding. Op weg naar school opeens puf puf puf, stil, langs de kant, terug gestart, geen noemenswaardige problemen (hoewel?). Kinderen afgezet, terug naar huis en terug puf puf puf, terug stil, terug kunnen starten, thuis geraakt.

Wel foutmelding op computer gekregen en rondgebeld, beter niet mee rijden, redelijke kost, veel werkuren aan... Ondertussen zijn we dinsdag, ik heb een maandagje thuiswerken achter de rug, en ik moet nochthans niet over het viaduct in Vilvoorde passeren. Er staat een witte auto voor de deur, en geen grijze. Mijn auto staat nog op de depannagefirma, hoewel, nu miss onderweg naar de garage. Een dag kwijt in de garage omdat het enorm druk was voor de depannages. Kortom, een dag die volledig de mist in gegaan is.

Maar... we blijven positief. De oudste heeft nog een dagje te leren, morgen zijn laatste toets, dochterlief nog de ganse week, en dan hoop ik dat het allemaal een beetje rustig gaat blijven, het zal deugd doen.

Greetz

PS: de zoektoch naar wie gaat verder hoor, ik ben al een tijdje aan het schrappen. Momenteel gaat het nog tussen 2 personen en ik twijfel.

1 opmerking:

  1. Jaaaaaaa, nu kennen we elkaar echt hé!
    Nog even bekijken hoe ik nu volger kan worden!
    Groetjes,
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen