11 juni 2011

Zaterdag ...not at home

Nope, we zijn niet thuis. We spelen op verplaatsing, maar het rendeert.

Ik heb ondertussen wat werk voor het werk klaar, ik heb nog borduurwerk klaar en ik heb naaiwerk klaar. Een eervolle vermelding voor mijn ventje wel, want die is daarnet met de kinderen gaan zwemmen en hoe dan ook, dat heeft effect gehad.

De ontwerpjes voor het 12m12p junithema zijn klaar, maar dat is morgen te borduren, nu heb ik effe geen zin meer, en vooral, er staat nog een hele berg strijk te wachten.

Er volgen foto's (later) van zus haar gesneuveld kleedje, van de leggings (die nu nog een elastiek moeten krijgen) en van alle leuke toonbare dingen, maar eerst genieten, rusten en me creatief bezig houden (en tussendoor toch het normale huishoudelijke werk erbij nemen)

Greetz en geniet allemaal zalig van het weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten