18 augustus 2011

12m12p project juli - zonnige woensdag

Het thema voor juli was THUIS. Aangezien we al in de paasvakantie op vakantie gingen, bleven/blijven we nu inderdaad thuis. Dus wilde ik iets nuttigs, om de thuisblijfvakantie toch wel leuk te maken.

Ik maakte een strandtas uit het maandblad Anna en ik werkte een picknicklaken af  (gebaseerd op een ROOS patroon). Het was leuk, maar uiteindelijk wou het weer niet meewerken en moesten we wachten op en een vrij moment om het te gebruiken en een beetje zon om te genieten.

Gisteren was het zo'n dag. In de namiddag waren we vrij en trokken met de picknickmand erop uit. Voor de West-Vlamingen onder ons die het denken te herkennen, het is inderdaad Bulskampveld.

Greetz


 

2 opmerkingen:

  1. O, dat ziet er gezellig uit.
    En ook een hilarische foto van je dochtertje, moest efkes knipperen met m'n ogen zunne! Hihi!
    Intussen zag ik in het krantje dat 30 augustus dus een open-klas-avond wordt voorzien op school!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie, dan kan mijn ventje mee naar de openklasdag.
    September zal er snel zijn

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen