3 augustus 2011

Enkele resterende foto's, kwestie van bijblijven

De eerste uitdaging van een kledingstuk per maand is deze tuniek voor de dochter geworden. Eigenlijk wilden we vanmorgen in het zonnetje mooie foto's maken, maar zoals al zo vaak hield de zon het voor bekeken en maakten we foto's in de avondschemering. Zus is heel blij met het tuniekje, ik eigenlijk ook, want het was op tijd klaar. Zo zie je wat je kan bekomen als je op een verwaaide dag een couponneke van nen euro koopt...



Onze Harry-cape, een beetje serieus op de groei gemaakt, maar hij is er in de wolken mee. Zoals je kan zien is de cape eigenlijk een two-seater, want zelfs zus kan erbij.



Voor het juli-onderdeel van 12m12p kon ik geen foto's meer nemen, wegens platte batterij, maar het is ook fotoklaar. (eigenlijk gebruiksklaar, maar zoals eerder vermeld kwam de regen stokken in de wielen steken)

Kortom, een deel van mijn dringend todo is afgewerkt en ik hoop dat ik jullie er niet mee verveelde!

Greetz

3 opmerkingen:

  1. Het is een leuk vlot jurkje geworden. Ze zal het zeker veel gaan dragen!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, jij hebt echt talent zunne!
    Zus is zeker apetrots op haar mama!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen