26 augustus 2011

Enkele vakantiebeelden...

Ik ben heel laat aan mijn verlof begonnen, maar nu genieten we er dan ook ten volle van.

Het was een druk (verjaardags)weekend. Filmpje op vrijdag, plopsaland op zaterdag, bbq bij opa en oma op zondag, dinsdag bezoek van de andere opa en oma EN ik moest en zou in mijn verlof naar het Q-beachhouse gaan. Dat laatste is in de loop van de grote vakantie al 4 keer in het water gevallen, maar nu zouden we gaan (tenzij het onweerde zoals dinsdag dan).

Daarom enkele fotookes van wat we allemaal gedaan hebben. De dingen die ik gedaan heb aan de naaimachine volgen eerstdaags...






Tot groot plezier van mezelf en de kinderen (want de dag dat Kurt Rogiers en Sven Ornelis er waren moest ik enorm overwerken) was Showbizz Bart aanwezig. De kinderen vonden het wel leuk, een kijkje nemen in een echte radiostudio. Het werd een vermoeiende dag (van het station naar het beach house en terug is toch wel een fikse wandeling), maar uiteindelijk valt enkel te besluiten wat ze tonen op de laatste foto:

Q IS GOOD FOR YOU!

Greetz


1 opmerking:

  1. O, wat een gezellige drukke vakantie zeg!
    Heel veel variatie en nu kan je er weer een jaartje tegenaan hé!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen