21 oktober 2009

Weer woensdag

Jaja, het gaat snel. Weeral woensdag, de maand oktober is bijna om en ik zie dat ik bijna een maand niks geschreven heb, shame on me!

Korte update, na het stoffenspektakel ben ik nog met niets echt nieuws begonnen, wel patronen getekend en veel verstelwerk gedaan. Ik had enkele broeken die te groot geworden waren en die zijn nu weer smaller gemaakt.

Ondertussen ook een dochter in het gips gehad, ligamenten waren gescheurd en een heel slechte week achter de rug. Nu begin ik er zo stilaan weer door te komen. Een leuke voormiddag gehad, met een zieke zoon thuis en enkele leuke nieuwe gerechtjes in de keuken. Het wordt straks proeven. De yoghurtcake is klaar, dus nu nog de afwerking van het middageten en dan kan die schotel ook in de oven.
Voordeel van uitgebreid koken is wel dat het hier lekker warm is van de ovenwarmte, echt wel genieten!

Ziezo, ik ga eens kijken om het eten klaar te hebben binnen een half uur en als het lekker werd, geef ik de receptjes hier mee, valt het tegen, zet ik het ook wel neer. Altijd handig om te weten in de toekomst.

Tata

Geen opmerkingen:

Een reactie posten